HELP DESK 24/7
A DOHLEDOVÉ CENTRUM

HELP DESK 24/7

Když potřebujete technickou pomoc nebo nepřetržitý dohled. Okamžitě. Kdekoli v ČR.

Ve Facility Managementu je klíčová schopnost rychle a efektivně reagovat na jakoukoli situaci.

GENERAL PROVIDER proto provozuje centrální Help Desk s nepřetržitým provozem 24/7, který zajišťuje nejen příjem a koordinaci požadavků, ale také úzkou spolupráci s vlastním Dohledovým centrem / Pultem centralizované ochrany (PCO).

Tento propojený systém umožňuje okamžité vyhodnocení a řešení událostí, od nahlášení technické závady až po bezpečnostní incident vyžadující zásah.

Co pro vás zajišťuje náš Help Desk?

Help Desk 24/7

Nepřetržitý provoz 24/7

  • Příjem požadavků a poruchových hlášení nonstop
  • Zastupitelnost i v krizových situacích nebo mimo pracovní dobu
  • Rychlá reakční doba díky napojení na lokální servisní týmy

Digitální správa požadavků

  • Elektronické zadávání požadavků přes webový portál nebo e-mail
  • Přehledná evidence a sledování stavu požadavků
  • Historie zásahů, řešení a výstupní reporty

Koordinace zásahů a havarijní servis

  • Okamžité předání požadavku příslušnému technikovi nebo týmu
  • Eskalační scénáře podle závažnosti události
  • Provázání s dokumentací a revizními záznamy

Reporting a kontroling

  • Exporty požadavků, SLA plnění, reakční doby
  • Podklady pro interní i externí audit
  • Vizuální dashboardy na míru klientovi

Dohledové centrum / Pult centralizované ochrany (PCO)

PCO

Srdcem nepřetržitého dohledu je naše multifunkční dohledové centrum, které funguje v těsné součinnosti s Help Deskem.

  • 24/7 monitoring připojených EZS, EPS a kamerových systémů
  • Okamžité vyhodnocení signálů a aktivace výjezdové jednotky podle předem stanovené směrnice
  • Bezpečný přenos dat přes GSM, GPRS, internet nebo rádiovou síť
  • Archivace a reporting událostí, historie pohybu osob a detailní přehled zásahů

Díky propojení Help Desku a PCO mají klienti jedno kontaktní místo, které zajišťuje technickou podporu, bezpečnostní dohled i rychlou koordinaci výjezdů – vše s jednotnou dokumentací a vysokou úrovní zabezpečení.


Výhody propojeného řešení

  • Jednotná komunikace a zodpovědnost – od nahlášení závady po zásah
  • Okamžitá reakce na technické i bezpečnostní události
  • Transparentní reporting v reálném čase
  • Celorepublikové pokrytí a dostupnost 365 dní v roce

 

Help Desk 24/7

Image

Potřebujete vyřešit problém? Naše linka nikdy nezvoní naprázdno. Jsme připraveni, i když ostatní spí.

  • Nezastavitelnost – služba dostupná 365 dní v roce

  • Technické zázemí a přístup k datům v reálném čase

  • Zkušený tým koordinátorů a techniků

  • Napojení na všechny FM služby (technická údržba, energetika, úklid, revize, odpad)

  • Srozumitelná komunikace a individuální přístup